sâmbătă, 23 noiembrie 2013

Ploaia

Chiar daca toamna pe sfarsite , deabea acum incepe joaca picaturile mici si reci ,indiferente parca la grijile oamenilor care numai asta nu le mai pasa. Vantul nu bate, iar vremea rece care iti ingheta nasul era instalata insa de multa vreme. Se fac ultimele pregatiri pentru sarbatorile de iarnă si joi cand mă intorceam spre casa visatoare observ primul bradut care straluceste in intunericul ce se lasa. Ieri am prins prima ploaie adevarata. Eram in autobuz cu umbrela pregatite de cateva saptamani bune si tinuta pentru cazuri de nevoie. Incepe sa picure incet incet , aud bataile in geam a stropilor care se incadrează perfect cu ,,Someone Like You '' melodia perfectă pentru asa o vreme si care nu-si pierde niciodata din frumusete , parca vezi clapele pianului si mainile celui care le da viata  ambele contopindu-se si formand un intreg . Muzica intotdeauna a fost ca o oglindă cu care puteam privi si percepe lumea ,lucrurile dintr-un alt mod. Si revenind la toamna ... si azi ploua , insa ploaia nu mai era una blandă ,linistitoare ( in cazul in care esti undeva la caldura si poti sa o asculti  si sa iti imaginezi ca pelci din acel loc ) , ba dincontra era tacuta ca un atac planuit minitios si executat in cea mai mare liniste, insa care arunca cu mii de sageti avand de gand sa distrugă sau macar sa intimideze dusmanul ca sa se retraga de unde a venit sau sa il enerveze la culmea. Baltile era nelipsite din pacate pentru unii din fericire pentru nebunii ca mine care n-aveau ce sa faca si sa sara in apa ca sa se ude fleasca dar sa aiba satisfactia caracteristica unui copil mic ca a stricat ceva. In cazul meu am stricat acea oglindă murdara , dar inca clara in care se reflectau blocurile, strazile si felinarele inca stinse . Frunzele au fost si ele stranse doar cateva mai supravietuind măturilor manuite cu dibacie de doamnele grijulii care curatau cu mare atentie strada :))) .Si intorcandu-ne la picaturile noastre nelipsite din filmele indiene de dragoste, care par a fi un puternic afrodiziac si elementul perfect pentru ,,dansul in ploaie'' :))) Am revenit la subiectul asa pentru ca tin minte ca in ,,tineretiiile mele'' ma uitam in fiecare duminica la filme indiene pe National TV :))) Mai mult musicaluri la cat de mult se canta :))) Si cam atat despre ploaie din cate in vine acum sa vorbesc . Poate la primavara o sa ma scriu despre aceasta care de altfel mi se pare foarte interesnata , si mai imi amintesc ca intr-o primavara am prins o ploaie cu soare la propriu , soarele era pe cer , totul era senin , dar totusi parea si ca sa ne ducem si mai mult in lumea basmului mai aparuse si vag un curcubeu cam palid saracu' :))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu