joi, 21 noiembrie 2013

Eu

Eu sunt destul de ciudata  ... si norocoasa :))) Sunt si foarte competitivă si putin rautacioasa si cam laudarici uneori ,insa tot raul spre bine , noroc ca macar cu ce ma laud e si adevarat si fac tot ce-mi sta in putinta sa merit si acele laude.Imi plac cam toate materiile , mai putin sportul la care parca-as avea 2 picioare stangi :))) Sunt haotică , niciodata nu sunt genul care sa-si pregateasca totul dinainte , nu m-as simti eu bine daca as fi asa, eu tot timpul trebuie sa fiu pe fugă , temele dimineata (regula generala) si un program cat mai incarcat ca sa nu ma plictisesc ,urasc sa stau degeaba, chiar si in autobuz cele 25 de minute cat trebuie sa merg , imi gasesc o ocupatie , ori fac poze ,ori imi invat , de scris e cam greu din pacate se cam clatina :))) Sunt destul de melancolica, si la muzica de foarte putine ori ,aproape niciodata nu mi-au placut cantecele vesele si usoare , imi sunt patetice. Mi-au placut baladele , melodiile triste . Iubesc iarna , vara nu prea imi place , mai ales vacanta chiar daca ianinte o astept cand vine constat ca ma plictisesc groaznic si e atat de cald. Iubesc sa merg pe jos , sa fie rece ,sa imi nasul rece sa imi inghete mainile sa imi scriu carti in propri-ami minte . Iar iarna , iubesc atmosfera acea de familie sa stau cu nasul pe geamul rece sa fac aburi si sa stau totusi deasupra caloriferului. E momentul meu favorit, Mai iubesc feon-ul sa ma culc in timp ce aud sunetul acela , sua chiar si de la aspirator. Parca as fi pe niste nori , asa imi imaginez. Tot timpul cand mă culc trebuie sa visez inainte sa adorm pe bune , ceva trist de exemplu sa schimb finalul unei povesti sa o modelez asa cum vreau eu. Critic foarte bine , la asta-s buna , tot timpul critic pe altii si chiar daca am intentii bune tot sunt luata de rea :))) Colegii imi mai zic moartea , habar n-am de ce , ca parca nu.s chiar asa urâtenie, dar in fine :)) Am putini prieteni , deoarece gusturile mele nu fac parte din cele dominante. Invat estrem de repede spre norocul meu si de aceea imi permit sa invat doar in pauze si foarte putin acasa :))) Datorita stilului meu haotic nu prea am legatura cu mechiajul , coafiuri si toate astea, nici macar nu stiam cum arata o pudra , dar mite s-o mai folosesc :))) Si cam atat imi vine in minte despre mine .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu